Цифровий вчитель
Карлівський ліцей №3
Промти для створення матеріалів
Я вчитель фізики 7 класу ЗЗСО. Допоможи мені покращити завантажене планування відповідно до нового підходу до оцінювання, де результати навчання поділяються на групи результатів:Знання та розуміння фізичних понять, законів, явищ;Застосування знань у стандартних і нестандартних ситуаціях;Комуніка...
29-Oct-2025 23:23
"Проаналізуй це зображення і опиши, що на ньому зображено. Зображення було взято з [опишіть ресурс, з якого було взято зображення].Запропонуй 3-5 запитань для обговорення з учнями [клас] класу на уроці [предмет]."
29-Oct-2025 22:10
Промпти для компетентнісного навчання та формувального оцінювання – копія
Ідеї для роботи з посібником “Як оцінювати в НУШ?” через NotebookLM Створіть блокнот у NotebookLM і завантжте посібник з оцінювання. Ці запити допоможуть вчителю швидко знаходити інформацію, планувати уроки та створювати власні матеріали на основі посібника. А. Швидкий пошук та узагальнення інф...
29-Oct-2025 22:10
Я вчитель фізики 7 класу ЗЗСО. Допоможи мені покращити завантажене планування відповідно до нового підходу до оцінювання, де результати навчання поділяються на групи результатів:Знання та розуміння фізичних понять, законів, явищ;Застосування знань у стандартних і нестандартних ситуаціях;Комунікація і пояснення з використанням фізичних термінів;Наукове мислення, аналіз, формулювання гіпотез тощо.Зроби наступне:За потреби відкоригуй назви тем, щоб вони були більш компетентнісно орієнтованими.Додай або адаптуй очікувані результати до кожної теми згідно з групами результатів.Запропонуй типи оцінювання для кожної теми (формувальне, підсумкове), прив’язані до груп результатів.
29-Oct-2025 22:10

Створи навчальний кейс для учнів [вкажи клас] класу з предмета [назва предмета] на тему "[назва теми]".

Кейс має:

  1. Мати реалістичний життєвий сюжет або проблему, пов’язану з повсякденням учнів.
  2. Містити дані, таблиці, діаграми або схеми, з якими потрібно працювати.
  3. Передбачати кілька етапів роботи:

    • аналіз ситуації (що відомо, що потрібно з’ясувати);
    • формулювання математичної (або наукової, історичної тощо) моделі;
    • розв’язання або дослідження проблеми;
    • інтерпретація результату (чи відповідає він реальності, що можна змінити).
  4. Включати запитання різних рівнів складності (за Блумом: від розуміння до оцінювання та створення).
  5. Мати короткі інструкції для учня (що зробити, у якій послідовності).
  6. Напиши план для вчителя — як організувати роботу з кейсом (індивідуально, у парах, у групах; скільки часу потрібно; які вміння перевіряються).
  7. Додай пропозицію для самооцінювання учня (що він/вона може позначити після виконання).
29-Oct-2025 21:57

Створи інтерактивну вправу для учнів [укажи клас, наприклад — 6 класу] з навчального предмета [укажи предмет, наприклад — математика / українська мова / історія] на тему [укажи тему].

🔹 Мета вправи:

  • активізувати навчальну діяльність;
  • перевірити розуміння основних понять теми;
  • розвивати мислення, аналіз, уміння робити висновки;
  • забезпечити миттєвий зворотний зв’язок для учня.

🔹 Тип вправи:
Обери найдоцільніший формат (або згенеруй кілька варіантів):

  • тест із вибором відповіді;
  • вправа на відповідність;
  • встановлення послідовності;
  • введення правильної відповіді;
  • “Так / Ні” або “Правда / Неправда”;
  • перетягування об’єктів (drag & drop);
  • коротка симуляція або ситуаційна задача.

🔹 Структура вправи:

  1. Інструкція для учня (1–2 речення, що пояснюють, що треба зробити).
  2. 3–5 завдань різних рівнів складності (від простого розпізнавання до застосування або аналізу).
  3. Пояснення або підказка після кожної відповіді.
  4. Підсумкове повідомлення: скільки балів набрано й коротке заохочення.

🔹 Дизайн:

  • зрозумілий і доступний інтерфейс;
  • великі кнопки, придатні для смартфонів;
  • м’які кольори, чіткий контраст;
  • бажано використати ілюстрації або піктограми.

🔹 Функціонал:

  • автоматичне визначення правильності відповіді;
  • миттєвий зворотний зв’язок (“Добре! Спробуй наступне!” або “Перевір уважніше”);
  • підрахунок балів і відображення результату наприкінці;
  • можливість повторного проходження.

🔹 Мова інтерфейсу: українська
🔹 Тон: доброзичливий, мотивувальний
🔹 Додатково:
Додай коротке повідомлення для вчителя: “Ця інтерактивна вправа допомагає перевірити рівень розуміння та сформованість навичок учнів із теми [тема] відповідно до результатів навчання.”

Врахуй можливість виконання вправи на смартфонах


29-Oct-2025 14:57

Склади підсумкову діагностичну роботу для учнів [Клас] із предмету «[Назва предмету]» за темою «[Конкретна тема або розділ]».

  1. Врахуй Групи результатів (ГР) НУШ та забезпеч, щоб завдання покривали всі зазначені групи.

    • Група результатів 1 (ГР1): «Дослідження ситуацій та моделювання»]
    • Група результатів 2 (ГР2): [ «Застосування математичних понять»]
    • Група результатів 3 (ГР3): [ «Інтерпретація та аналіз результатів»]

      Запропонуй 3-4 різнорівневі завдання для кожної Групи результатів, загалом 10] завдань.

  2. Використовуй різноманітні типи завдань, які вимагають від учнів:

    • Розпізнавання та відтворення інформації (Початковий рівень).
    • Застосування знань у типових ситуаціях (Середній рівень).
    • Аналіз, порівняння, узагальнення, класифікація (Достатній рівень).
    • Створення власного продукту, критичне оцінювання, рефлексія (Високий рівень).
  3. створи матрицю відповідності:

    • Номер завдання.
    • Текст завдання.
    • Групу результатів (ГР), до якої воно належить.
    • Максимальну кількість балів за його виконання (загальна сума за кожну групу має дорівнювати 12 балам).
    • Рівень навчальних досягнень (П, С, Д, В), на який спрямоване завдання.

Типи завдань та їх відповідність рівням

Для забезпечення рівневого оцінювання в підсумкову роботу варто включити завдання, які відповідають різним рівням пізнавальної діяльності:

РівеньТипи завданьАналіз відповідності ГР
Початковий (П)Тести на вибір однієї правильної відповіді, відтворення визначення/факту, встановлення відповідності між двома елементами.Перевірка знаннєвого компонента ГР (терміни, факти, правила).
Середній (С)Завдання на заповнення пропусків, коротку відповідь, виконання дій за алгоритмом (наприклад, розв'язок простої задачі за зразком).Перевірка застосування базових знань та вмінь у стандартних умовах ГР.
Достатній (Д)Аналіз тексту/ситуації, порівняння об'єктів (вказати спільне/відмінне), класифікація даних, узагальнення фактів, розв'язок складених задач.Перевірка аналітичних та інтеграційних умінь, передбачених ГР.
Високий (В)Створення власного тексту/схеми/діаграми, обґрунтування власної думки, прогнозування результату, оцінювання ситуації, рефлексія над процесом.Перевірка творчих та критичних вмінь, ціннісних суджень ГР.
Створи окремо документ з умовами.
29-Oct-2025 13:30

Створи компетентнісне завдання з математики

🔹 Клас (вік): [укажи клас, наприклад — 6 клас] 🔹 Знанєвий компонент теми: [укажи тему, наприклад — додавання і віднімання десяткових дробів] 🔹 Зміст навчального предмета: математика , формування уміння замінити знання в реальних ситуаціях. 🔹 Групи результатів ДБСО (НУШ): [обери — досліджує та створює математичні моделі / розв'язує математичні задачі / критично оцінює результати] 🔹 Кількість завдань і їх типи: 3 завдання — одне на застосування знань, одне на створення моделі, одне на пояснення або аргумент. 🔹Шкала оцінювання: 1–4 бали длякожного завдання (1 — з допомогою вчителя, 2 — частково самостійно, 3 — з незначними підказками, 4 — самостійно й обґрунтовано).

Завдання має:
— Описувати реальну або життєву ситуацію;
— вимагати аналіз даних і вибір способу розв'язання;
— включити запитання для самоперевірки або пояснення вибору.

Формат відповіді:

  1. Назва завдання
  2. Ситуація (текст умов)
  3. Запитання або вимоги до навчання
  4. Очікувані результати (що маєте показати учень)
  5. Критерії оцінювання (коротко, 1–4 бали)
 заповни промт до теми степінь з натуральним подарунком для 7 класу , групи всі

 створити робочий аркуш для навчання

 склади короткий план для вчителя для роботи із цим завданням
29-Oct-2025 11:49