Карлівський ліцей №3
Створи навчальний кейс для учнів [вкажи клас] класу з предмета [назва предмета] на тему "[назва теми]".
Кейс має:
Передбачати кілька етапів роботи:
Створи інтерактивну вправу для учнів [укажи клас, наприклад — 6 класу] з навчального предмета [укажи предмет, наприклад — математика / українська мова / історія] на тему [укажи тему].
🔹 Мета вправи:
🔹 Тип вправи:
Обери найдоцільніший формат (або згенеруй кілька варіантів):
🔹 Структура вправи:
🔹 Дизайн:
🔹 Функціонал:
🔹 Мова інтерфейсу: українська
🔹 Тон: доброзичливий, мотивувальний
🔹 Додатково:
Додай коротке повідомлення для вчителя: “Ця інтерактивна вправа допомагає перевірити рівень розуміння та сформованість навичок учнів із теми [тема] відповідно до результатів навчання.”
Врахуй можливість виконання вправи на смартфонах
Склади підсумкову діагностичну роботу для учнів [Клас] із предмету «[Назва предмету]» за темою «[Конкретна тема або розділ]».
Врахуй Групи результатів (ГР) НУШ та забезпеч, щоб завдання покривали всі зазначені групи.
Запропонуй 3-4 різнорівневі завдання для кожної Групи результатів, загалом 10] завдань.
Використовуй різноманітні типи завдань, які вимагають від учнів:
створи матрицю відповідності:
Для забезпечення рівневого оцінювання в підсумкову роботу варто включити завдання, які відповідають різним рівням пізнавальної діяльності:
| Рівень | Типи завдань | Аналіз відповідності ГР |
| Початковий (П) | Тести на вибір однієї правильної відповіді, відтворення визначення/факту, встановлення відповідності між двома елементами. | Перевірка знаннєвого компонента ГР (терміни, факти, правила). |
| Середній (С) | Завдання на заповнення пропусків, коротку відповідь, виконання дій за алгоритмом (наприклад, розв'язок простої задачі за зразком). | Перевірка застосування базових знань та вмінь у стандартних умовах ГР. |
| Достатній (Д) | Аналіз тексту/ситуації, порівняння об'єктів (вказати спільне/відмінне), класифікація даних, узагальнення фактів, розв'язок складених задач. | Перевірка аналітичних та інтеграційних умінь, передбачених ГР. |
| Високий (В) | Створення власного тексту/схеми/діаграми, обґрунтування власної думки, прогнозування результату, оцінювання ситуації, рефлексія над процесом. | Перевірка творчих та критичних вмінь, ціннісних суджень ГР. |
Створи компетентнісне завдання з математики
🔹 Клас (вік): [укажи клас, наприклад — 6 клас] 🔹 Знанєвий компонент теми: [укажи тему, наприклад — додавання і віднімання десяткових дробів] 🔹 Зміст навчального предмета: математика , формування уміння замінити знання в реальних ситуаціях. 🔹 Групи результатів ДБСО (НУШ): [обери — досліджує та створює математичні моделі / розв'язує математичні задачі / критично оцінює результати] 🔹 Кількість завдань і їх типи: 3 завдання — одне на застосування знань, одне на створення моделі, одне на пояснення або аргумент. 🔹Шкала оцінювання: 1–4 бали длякожного завдання (1 — з допомогою вчителя, 2 — частково самостійно, 3 — з незначними підказками, 4 — самостійно й обґрунтовано).
Завдання має:
— Описувати реальну або життєву ситуацію;
— вимагати аналіз даних і вибір способу розв'язання;
— включити запитання для самоперевірки або пояснення вибору.
Формат відповіді: